Pertanyaan Umum

Soalan lazim berkaitan dengan perkhidmatan NJOI anda.

Apakah NJOI kredit?

Apakah perbezaan Astro dan NJOI?

Cara mendaftar untuk mendapatkan NJOI

Apakah yang terkandung dalam set NJOI anda?

Berapakah kos untuk pemasangan semula?

Apakah kaedah pembayaran yang tersedia untuk pelanggan NJOI?

Sebagai pelanggan Astro, adakah saya boleh menikmati perkhidmatan prabayar NJOI?

Adakah kotak NJOI saya berdaya HD?

Bolehkah pelanggan NJOI merakam program atau menonton hiburan on-demand (OD)?

Berapakah kos untuk mendapatkan set NJOI Box?

Bilakah perkhidmatan NJOI saya akan diaktifkan?

Apakah cara untuk mendapatkan nombor akaun NJOI dan nombor kad pintar NJOI saya?

Saya ingin menutup akaun NJOI. Perlukah saya mengembalikan peralatan NJOI?

Bagaimana untuk hentikan langganan ke SMS pemasaran NJOI?

Apakah perkhidmatan layan diri yang boleh dilakukan menerusi panggilan telefon?

Apakah saluran 200?

Apakah nombor NJOI WhatsApp?

Apa yang boleh dilakukan menerusi NJOI WhatsApp?

Bagaimana untuk mengakses saluran 200?

Apakah program e-kasih?

Kad pintar saya telah dicuri/hilang/rosak. Bolehkah saya mendapatkan kad pintar baharu sebagai pengganti?