Aplikasi My NJOI

Ketahui lebih lanjut cara penggunakan aplikasi NJOI untuk menguruskan pembelian NJOI anda.

Apa itu aplikasi My NJOI?

Adakah semua pelanggan NJOI boleh menggunakan aplikasi My NJOI?

Bolehkah saya membeli Astro First & Astro Best menerusi aplikasi My NJOI atau saya perlu ke saluran 480/481 untuk membelinya?

Bolehkah saya menonton program kegemaran saya menerusi aplikasi My NJOI?

Bagaimanakah maklumat kredit kad saya disahkan sebelum membuat pembayaran?

Bagaimana untuk saya menyemak pembelian saya menerusi aplikasi My NJOI?

Bagaimana untuk saya membuat pembelian di aplikasi My NJOI?

Bagaimana untuk saya menetapkan akaun saya di aplikasi My NJOI?

Bagaimana untuk saya menambah nilai akaun aplikasi My NJOI?

Berapa lama boleh saya lihat transaksi terdahulu?

Berapa lama tempoh pengaktifan saluran/pek selepas pembelian dibuat menerusi aplikasi My NJOI?

Berapakah jumlah wang yang boleh saya simpan dalam aplikasi My NJOI?

Adakah saya selamat menggunakan aplikasi My NJOI?

Saya berjaya membuat transaksi menggunakan akaun aplikasi My NJOI tetapi transaksi tidak terdapat di dalam kenyataan bil. Mengapakah hal ini berlaku?

Saya masih mempunyai kredit dalam aplikasi My NJOI ketika menamatkan servis NJOI saya, apa akan jadi pada kredit di dalam aplikasi?

Jika saya mempunyai lebih dari satu kad pintar, apa yang perlu saya lakukan?

Saya tidak lagi menggunakan NJOI, bagaimana untuk saya memadam akaun saya dari aplikasi My NJOI?

Adakah terdapat had transaksi yang ditetapkan melalui aplikasi My NJOI? Adakah terdapat had perbelanjaan untuk setiap transaksi?

Kesesuaian perisian yang diperlukan untuk Android dan iOS bagi menggunakan aplikasi My NJOI ialah seperti berikut:

Ketika ini, terdapat pilihan pembaharuan automatik di laman web NJOI, adakah ia ciri sama yang terdapat pada aplikasi My NJOI?

Adakah pelanggan boleh menyimpan maklumat kad kredit/debit untuk pembelian akan datang? (Sejarah kad)

Apa yang perlu saya lakukan sekiranya telefon saya dicuri dan saya syak maklumat peribadi di aplikasi My NJOI saya disalah guna?

Dimanakah saya boleh memuat turun aplikasi My NJOI dan adakah ia percuma?

Apakah bahasa yang digunakan dalam aplikasi My NJOI?

Mengapa saya tidak boleh membeli pek prabayar dan saluran?

Adakah saya akan menerima pemberitahuan sebelum kredit aplikasi My NJOI saya tamat tempoh?